Епидемията спря и производството на бира Corona
Въпреки съвпадението на имената на марката и вируса, продажбите растат, сочи проучване

© ECONOMIC.BG / Wikipedia
~ 2 мин.
Мексиканската компания Grupo Modelo заяви, че временно ще спре производството на бира Corona и други свои марки напитки, изнасяни за 180 страни, след като нейната бизнес дейност беше обявена за несъществена по силата на правителствена разпоредба, насочен към ограничаване на разпространението на коронавируса.
Мексиканското правителство тази седмица обяви извънредно положение и разпореди спирането на несъществени дейности, след като броят на случаите с коронавирус в страната надхвърли 1000, предава Reuters. В четвъртък страната отчете 1510 заразени и 50 смъртни случая.
Пивоварната компания заяви в изявление, че спирането на дейността ще влезе в сила от неделя и че вече е в процес на намаляване на производството до ниво, при което може да се възобнови, след като забраната бъде вдигната.
„Ако федералното правителство прецени, че е уместно да издаде разяснение, потвърждаващо бирата като агро-индустриален продукт, в Grupo Modelo сме готови да изпълним план с повече от 75% от персонала, работещ от вкъщи, и в същото време да гарантираме доставките на бира “, се казва в изявлението.
Земеделието и производството на храни като цяло се считат за основни дейности, пояснява Reuters.
Grupo Modelo, която е част от пивоварната група Anheuser-Busch InBev, оперира 11 пивоварни в Мексико.
Но сега последните данни за продажбите на марки опаковани стоки показват, че е точно обратното. Според изданието Ad Age, данните на Nielsen от Credit Suisse сочат за 39% до 50% ръст в продажбите на Corona.
Мексиканското правителство тази седмица обяви извънредно положение и разпореди спирането на несъществени дейности, след като броят на случаите с коронавирус в страната надхвърли 1000, предава Reuters. В четвъртък страната отчете 1510 заразени и 50 смъртни случая.
Пивоварната компания заяви в изявление, че спирането на дейността ще влезе в сила от неделя и че вече е в процес на намаляване на производството до ниво, при което може да се възобнови, след като забраната бъде вдигната.
„Ако федералното правителство прецени, че е уместно да издаде разяснение, потвърждаващо бирата като агро-индустриален продукт, в Grupo Modelo сме готови да изпълним план с повече от 75% от персонала, работещ от вкъщи, и в същото време да гарантираме доставките на бира “, се казва в изявлението.
Земеделието и производството на храни като цяло се считат за основни дейности, пояснява Reuters.
Grupo Modelo, която е част от пивоварната група Anheuser-Busch InBev, оперира 11 пивоварни в Мексико.
В началото на избухването на епидемията се появиха проучвания, които предвещаха спад в продажбите на бирата заради съвпадението на марката с името на коронавируса. To стана повод и за много шеги в социалните мрежи.
Но сега последните данни за продажбите на марки опаковани стоки показват, че е точно обратното. Според изданието Ad Age, данните на Nielsen от Credit Suisse сочат за 39% до 50% ръст в продажбите на Corona.