Facebook с близо 1 млрд. посетители на ден
Въпреки тази тенденция, чистата печалба на компанията е намаляла до $719 млн.

~ 2 мин.
Хората, които посещават социалната мрежа Facebook достигат 968 милиона всеки ден. За сравнение с миналата година, активното ползване на мрежата се е повишило със 17 процента, съобщиха от компанията.
Въпреки по-високото потребление, чистата печалба на компанията е намаляла до 719 млн. долара. Това се дължи главно на вътрешните и производствени разходи, които са се увеличили с 82% за периода на второто тримесечие. Броят на потребителите, използващи мрежата всеки месец се е увеличил с 13%, достигайки вече колосалните 1.49 милиарда. От тях 800 млн. имат регистрация в WhatsApp, a 100 млн. по-малко използват Messenger.
Основен източник на приходи за Facebook са рекламите, показващи се на мобилните устройства, които генерират 76% от всички рекламни приходи. Общо 1.31 милиарда са потребителите, използващи социалната мрежа чрез мобилно устройство всеки месец, а на ден те достигат 844 милиона.
Гледаемостта при видеоклиповете също нараства. Всеки ден потребителите гледат над 4 млрд. клипа на ден.
Facebook иска да се възполвва от това, продавайки гарантирани 10-секундни рекламни спотове преди началото на самото видео. Към момента компанията предлага само 3-секундни спотове, а за сега няма индикации, че те пречат на потребителите, посочват от Facebook.
За второто тримесечие на годината Facebook записа резултати над очакваните от анализаторите. Компанията съобщи, че е генерирала приходи на обща стойност от 4.04 млрд. долара, при очаквани 3.99 млрд.
Въпреки по-високото потребление, чистата печалба на компанията е намаляла до 719 млн. долара. Това се дължи главно на вътрешните и производствени разходи, които са се увеличили с 82% за периода на второто тримесечие. Броят на потребителите, използващи мрежата всеки месец се е увеличил с 13%, достигайки вече колосалните 1.49 милиарда. От тях 800 млн. имат регистрация в WhatsApp, a 100 млн. по-малко използват Messenger.
Основен източник на приходи за Facebook са рекламите, показващи се на мобилните устройства, които генерират 76% от всички рекламни приходи. Общо 1.31 милиарда са потребителите, използващи социалната мрежа чрез мобилно устройство всеки месец, а на ден те достигат 844 милиона.
Марк Зукърбърг обяви, че функцията за създаване на "събития" и покани на хора да участват в тях, вече се използва от 450 млн. души. Той загатна също, че може би е време за ново приложение, което да помага на хората да намират интересни за тях събития, като например чрез задаване на въпроса "Какво мога да правя тази вечер?".
Гледаемостта при видеоклиповете също нараства. Всеки ден потребителите гледат над 4 млрд. клипа на ден.
Facebook иска да се възполвва от това, продавайки гарантирани 10-секундни рекламни спотове преди началото на самото видео. Към момента компанията предлага само 3-секундни спотове, а за сега няма индикации, че те пречат на потребителите, посочват от Facebook.