Избраха победителите на ФАРА‘18
Конкурсът се провежда за 19-та поредна година

~ 1 мин.
Рекламният фестивал ФАРА 2018 вече има своите победители. Организаторите споделят, че през тази година желаещите да се включат в съревнованието е бил значително по-висок от предходната година.
„Високият интерес към ФАРА 2018 се дължи, както на силната година сред творческите агенции, така и на заявеното уважение към усилията на клиентите. За първи път от основаването на наградите, взехме решение „звездата“ на ФАРА да бъде разделена на две, за да споделим успеха на кампании, базирани на взаимното доверие и екипна работа“, коментира Николай Караджов, изпълнителен директор БАКА.
Конкурсът се провежда за 19-та поредна година и във фестивалната част предложи разширена лекционна част и уъркшопи. Световни имена като Пол Арнолд, Стийв Хенри, Ричард Мълъндър, Гурдийп Пури, Леван Лепсверидзе и Катаржина Драгович представиха актуални тенденции и съвети от рекламния бранш и обмениха опит с местните рекламисти и маркетолози.
Най-дългоочакваната титла за всички рекламисти вече е официално обявена – Агенция на годината е guts&brainsDDB. А Рекламодател на годината е Telenor.
Останалите наградени може да проверите в сайта на организаторите.