Изолацията увеличи продажбите и на Lego
Приходите на компанията също са се увеличили със 7%
Изолацията заради коронавируса увеличи продажбите на гигантa в производството на детски играчки Lego с 14% през първите шест месеца на годината, съобщава датският производител.
„Видяхме много положително развитие на бизнеса вследствие на коронакризата, когато семействата започнаха да играят заедно с комплектите на Lego“, каза главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен, предава Reuters.
„Забелязваме продължение на положителната тенденция и през втората половина на годината, когато голяма част от хората се върнаха на работните си места. Така че резултатите не са просто отражение на два месеца, а положителна тенденция“, смята той.
Cлeд дeceтилeтиe нa двyцифpeни pъcтoвe в пpoдaжбитe, ĸoитo пpиĸлючиxa пpeз 2017 г., Lеgо сякаш започва да се вpъщa във фopмa. Промяната на курса съвпада с встъпването на Hилc Kpиcтиaнceн на поста глaвeн изпълнитeлeн диpeĸтop нa ĸoмпaниятa.
Въпреки двуцифреното увеличение на продажбите на компанията, приходите са нараснали едва със 7% до 15.7 млрд. датски крони (2.5 млрд. долара) за разглеждания период.
Компанията успя да компенсира блокираните дейности в почти всичките си 616 магазина, които бяха затворени заради пандемията, увеличавайки онлайн продажбите си. Към момента по-голямата част от физическите търговски обекти са отворени, уточняват от Lego.