Lidl откри първия си магазин в столичен мол
Обектът е 82-ият на веригата в България и един от най-големите
Lidl откри първия си магазин в столичен търговски център. Той се намира в Sofia Ring Mall, общата му търговска площ е 1500 кв. м, което го превръща в един от най-големите обекти на веригата в страната. Това е 21 магазин на Lidl в София и 82 в страната, предаде репортер на Economic.bg, Магазинът е от ново поколение – той съчетава иновативен дизайн и удобства в съответствие с новата концепция на Lidl, както и редица нововъведения в продуктовите категории и асортимент. Той е изграден за рекордно кратко време – само за няколко месеца.
„Откриването на Lidl в Sofia Ring Mall е много важна стъпка за компанията. Радваме се, че сме на една от най-добрите локации в София, а вероятно и в България. Предлагаме на клиентите ни нови зони, продукти и теми. И както винаги – най-доброто съотношение между цена и качество“, каза Георги Иванов, търговски директор на Лидл България.
„Нашата задача в Sofia Ring Mall е да обслужваме нашите клиенти на възможно най-високо ниво. Откриването на магазина на Lidl от ново поколение покрива една от основните ни цели: да превърнем посещенията на мола в ежедневно планирани, като развиваме услугата „one-stop-shop” – с едно идване клиентите да задоволят всичките си нужди за пазаруване“, обясни Димитриос Папулис, изпълнителен директор на Sofia Ring Mall.
Въвежда се и новата концепция за подреждане на стоките – т.нар. магазин в магазина – обособени са различни зони, където по специален начин са представени всички артикули от дадена продуктова група.
Те предлагат нарязани месни деликатеси в специални еко опаковки, прясно изпечени продукти, сладки и сокове, млечни продукти и свежи плодове и зеленчуци.
Отделен е и специален кът, където се предлагат около 45 български вина от малки и големи изби, някои от които за пръв път се появяват в търговската мрежа.
Като бонус за клиентите на новия Lidl се предлага винен паспорт, който насърчава винения туризъм. С него е свързана и игра с награди.