Лотарията с касови бележки стана хит в интернет
До момента посещенията в сайта на играта са над 290 000

Лотарията с касови бележки, организирана от Национална агенция за приходите (НАП) и Министерството на финансите, стана хит в интернет и социалните мрежи, похвалиха се данъчните.
До момента посещенията в сайта на играта kasovbon.bg, са над 290 000, като регистрираните касови бележки са близо 100 000 и са на обща стойност 1,6 млн. лв. В социалните мрежи потребителите масово споделят информация по темата, а в НАП постъпват стотици телефонни обаждания всеки ден.
Играта ще продължи една година, а голямата награда е лек автомобил. Тя ще бъде изтеглена по Коледа догодина, а дотогава, всяка седмица след 20 декември ще бъде подаряван смартфон, а всеки месец - 40 инчов смарт 3D телевизор.
В лотарията може да участва всеки с касова бележка за покупка на стока или услуга, направена след 16 ноември 2015 г. За целта потребителите трябва да създадат свой профил в сайта kasovbon.bg.
За регистрация на касов бон е необходимо да се попълнят три елемента - дата, час и стойност на покупката. Колкото повече фискални бона има в профила на участника, толкова по-голям е шансът за награда.
Няма ограничения за вида на покупката, нито изискване за минимална и максимална стойност, допълват от НАП. Данъчните обаче предупреждават, че задължително условие за получаване на награда е участникът да пази хартиено или сканирано копие от фискалния бон.
До седмица ще е достъпно и мобилно приложение за устройства с операционна система IOS, както и възможност за хората без достъп до интернет да регистрират бележки денонощно на телефона на НАП 0700 18 700.