Max започна да трупа повече абонати от Netflix
Растежът на Netflix видимо се забавя заради ограниченията за споделяне на пароли

© ECONOMIC.BG / Depositphotos
Стрийминг платформата на Warner Bros. Max изпревари Netflix по ръст на абонатите през третото тримесечие на 2024 г. За периода юли – септември Max е спечелил рекордните 7.2 милиона абонати, с което надхвърли 110 милиона глобални потребители към края на деветмесечието.
Този скок бележи най-силният тримесечен растеж на платформата от нейното стартиране. Компанията приписва растежа на скорошните експанзии на международните пазари, включително Европа и Латинска Америка.
Това бележи първия път от най-малко пет тримесечия, в който Max изпреварва Netflix, водещата стрийминг платформа в индустрията, в добавянето на абонати.
За сравнение, през октомври Netflix съобщи за добавяне на над 5 милиона платени абонаменти през третото тримесечие на 2024 г.
Въпреки това Netflix остава лидер в индустрията с 282.7 милиона абонати към края на септември.
Все пак растежът на абонатите му се видимо се забави през последните тримесечия, а обяснението се корени в ограниченията на Netflix за споделяне на пароли, въведени миналата година.
В по-широк план Netflix измества фокуса си от абонаментните числа като цяло и се стреми да насочи вниманието на инвеститорите към печалбата. Компанията заяви, че ще спре да отчита броя на абонатите в началото на 2025 г.