Министерството на туризма рекламира България във Viber

Услугата дава възможност за директно споделяне на туристически обекти

Министерството на туризма рекламира България във Viber
1036 ~ 1 мин. четене
Министерството на туризма пуска услуга с възможност за директно споделяне на туристически обекти чрез Chat Extension на Viber. България е една от първите държави, които рекламират туристическите си богатства в чат приложението. Услугата е съвместен проект на Министерството на туризма и платформата iLoveBulgaria. Министърът на туризма Николина Ангелова сподели, че услугата е на бартер срещу представяне на атрактивно съдържание за Viber и ще достига директно до над 900 млн. потребители на чата.

"Всички, които използват Viber на телефоните си в България, вече ще могат да получават информация за българските туристически обекти чрез директната връзка между приложението и платформата iLoveBulgaria", обяви министър Ангелкова. 

Българските национални обекти и курорти са качени в приложението и са достъпни за всички хора, които ползват приложението за комуникация Viber. 

Министър Ангелкова уточни, че потребителите ще могат да откриват и да си препращат снимки и информация в чата за националните ни обекти. Министерството на туризма и iLoveBulgaria сме първи в България и едни от първите в света, които имат възможността да осигуряват съдържание във Вайбър Chat Extension, посочи още министър Ангелкова. Тя коментира, че дигитализацията е основен акцент в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 г. 
Подкрепи Economic.bg