Мтел ще предлага индивидуални мобилни приложения за бизнес клиенти
Mtel Smart App е нова услуга, която ще позволи на бизнес клиентите на телекома да разполагат със собствено, брандирано мобилно приложение
~ 2 мин.
Мтел, част от A1 Group, стартира нова услуга, която ще позволи на бизнес клиентите на телекома да
имат мобилно приложение, с което да представят своя бизнес и да поддържат
постоянен контакт със своите клиенти в дигиталното пространство. С Mtel Smart App потребителите ще управляват собствено брандирано
приложение за смартфони. Приложенията се създават бързо, а съдържанието в тях се
управлява лесно и интуитивно без да са необходими IT познания.
Mtel Smart App е предназначена за всеки бизнес, който има редовни клиенти и се нуждае
от постоянен контакт с тях. Услугата е подходяща за заведения и ресторанти,
семейни хотели, магазини, аптеки, частни лекарски и зъболекарски кабинети,
сервизи за ремонт на автомобили и домашна техника, салони за красота, фитнес
центрове и др.
Услугата не изисква първоначална инвестиция, дава възможност за изпращане
на неограничен брой push
съобщения, като с нея могат да се приемат поръчки и да се
осъществяват доставки. Освен това приложението от Мтел осигурява на бизнес
организациите директен контакт с техните клиенти, приемане на резервации
(ресторанти и хотели), провеждане на лоялна програма чрез събиране на точки и
предметни награди и др.
Бизнес клиентите на Мтел могат да се възползват от 3 варианта на услугата:
Основно приложение, Премиум приложение и Приложение за поръчки. Основното
приложение, само за 19,90 лева на месец, позволява създаването на
визитка на дадена компания и включва модулите „За нас”, „Контакти”, „Галерия”, „Продукти” и „Форма за обратна връзка”.
Премиум
приложението прибавя модулите „Push съобщения”, „Лоялна програма”, „Регистрация”, „Резервации”, „Събития”, „Партньори и спонсори”. Цената на пакета е 39,80 лева на месец.
Приложението за
поръчки осигурява пълна функционалност за доставка до дома
и офиса на клиента. То струва 79,80 лева на месец и включва функционалности
като меню, кошница, избор на начин за плащане, push съобщения, лоялна програма, форма за обратна връзка, статистика за поръчките и др.