Мтел ще предлага индивидуални мобилни приложения за бизнес клиенти

Mtel Smart App е нова услуга, която ще позволи на бизнес клиентите на телекома да разполагат със собствено, брандирано мобилно приложение

Мтел ще предлага индивидуални мобилни приложения за бизнес клиенти
Мтел, част от A1 Group, стартира нова услуга, която ще позволи на бизнес клиентите на телекома да имат мобилно приложение, с което да представят своя бизнес и да поддържат постоянен контакт със своите клиенти в дигиталното пространство. С Mtel Smart App потребителите ще управляват собствено брандирано приложение за смартфони. Приложенията се създават бързо, а съдържанието в тях се управлява лесно и интуитивно без да са необходими IT познания.

Mtel Smart App е предназначена за всеки бизнес, който има редовни клиенти и се нуждае от постоянен контакт с тях. Услугата е подходяща за заведения и ресторанти, семейни хотели, магазини, аптеки, частни лекарски и зъболекарски кабинети, сервизи за ремонт на автомобили и домашна техника, салони за красота, фитнес центрове и др.

Услугата не изисква първоначална инвестиция, дава възможност за изпращане на неограничен брой push съобщения, като с нея могат да се приемат поръчки и да се осъществяват доставки. Освен това приложението от Мтел осигурява на бизнес организациите директен контакт с техните клиенти, приемане на резервации (ресторанти и хотели), провеждане на лоялна програма чрез събиране на точки и предметни награди и др.

Бизнес клиентите на Мтел могат да се възползват от 3 варианта на услугата: Основно приложение, Премиум приложение и Приложение за поръчки. Основното приложение, само за 19,90 лева на месец, позволява създаването на визитка на дадена компания и включва модулите „За нас”, „Контакти”, „Галерия”, „Продукти” и „Форма за обратна връзка”.

Премиум приложението прибавя модулите „Push съобщения”, „Лоялна програма”, „Регистрация”, „Резервации”, „Събития”, „Партньори и спонсори”. Цената на пакета е 39,80 лева на месец.

Приложението за поръчки осигурява пълна функционалност за доставка до дома и офиса на клиента. То струва 79,80 лева на месец и включва функционалности като меню, кошница, избор на начин за плащане, push съобщения, лоялна програма, форма за обратна връзка, статистика за поръчките и др.
Коментари: 0