Обучават безплатно предприемачи в онлайн бизнесa

Кампанията ще се състои в редица градове в странат

Обучават безплатно предприемачи в онлайн бизнесa

Стартира националната кампания Upgrade България, която има за цел да насърчи предприемчивостта на българина. В рамките на кампанията експерти от платформата за обяви OLX, както и специалисти в специфични области на правото, счетоводството и маркетинга, ще предоставят практични решения и съвети за започване, развиване на собствен бизнес и осъществяване на онлайн продажби в цялата страна.

Кампания за подпомагане на малкия и среден бизнес ще се състои в редица градове в страната, обяви на пресконференция Спас Сливков, изпълнителен директор на платформата за безплатни обяви OLX, предаде БТА.

По данни на Националния статистически институт много региони в страната се обезлюдяват, като прогнозите за следващите 50 години сочат, че населението ще намалее около три пъти в почти всички области, с изключение на София. Все повече българи заминават в чужбина.

В тази връзка компанията цели да покаже на българите как могат да подобрят качеството си на живот, стартирайки собствен бизнес и реализирайки продажби в интернет. В рамките на кампанията, която се реализира с подкрепата на Българска стопанска камара, ще се проведат редица  безплатни уебинари и събития по региони и градове в цялата страна.

„Българската стопанска камара ще окаже институционална подкрепа на OLX чрез своите регионални и браншови структури, така че информацията за възможностите за стартиране на онлайн бизнес да достигне до максимално широк кръг предприятия, предприемачи и стартиращи нов собствен бизнес млади хора. Тази инициатива е особено ценна за малките и най-вече за микропредприятията, а такива са над 92% от фирмите у нас. Приехме поканата за партньорство, защото сме убедени, че трябва все по-активно да възпитаваме знания и конкретни умения за правеното на успешен бизнес чрез използване на съвременните информационни технологии.“, заяви Жечко Димитров, програмен директор на БСК.

„OLX e водещата платформа за обяви и се използва от всеки трети потребител на интернет в България. Средно на ден се публикуват по 15 000 обяви, а регистрираните потребители са над 1,5 милиона. Голяма част от потребителите на OLX са търговци, представители на малкия и среден бизнес в страната. Именно за това вярваме, че ние също носим отговорност към развитието на бизнеса и онлайн търговията у нас.

В рамките на кампанията Upgrade България ще представим информация за най-търсените стоки и услуги в страната, тенденции в онлайн търговията и интересни данни по региони.“, коментира Спас Сливков, изпълнителен директор на OLX България.

Актуална информация за предстоящите безплатни събития и уебинари, както и интересни данни и статистики, ще бъдат публикувани на сайта на кампанията Upgrade България.

Коментари: 0