Остри критики и шеги за новото туристическо лого на Малайзия
То обаче няма да бъде сменено

Куала Лумпур
Снимка: Pixabay
3392
~ 1 мин. четене
Туристическият борд на Малайзия стана обект на сериозни критики и дори подигравки заради новото туристическо лого на страната.
Новият цветен дизайн, представен на туристически форум на АСЕАН в Чианг Май, включва илюстрации тип клип-арт, на фона на кулите Петронас в Куала Лумпур, както и няколко вида маймуни, носещи слънчеви очила, костенурка (също със слънчеви очила) и палма.

Критиците напълниха Twitter с коментари относно логото за 2020 г., определяйки го като "отвратително", "шега" и "обида към всички професионални графични дизайнери" заради неговия ретро вид и дизайна като цяло.
Министърът на туризма на Малайзия Назри Азиз защити логото, създадено от графичен дизайнер, който е служител на Малайзийския борд по туризъм, и заяви, че то няма да бъде променено.
Новият цветен дизайн, представен на туристически форум на АСЕАН в Чианг Май, включва илюстрации тип клип-арт, на фона на кулите Петронас в Куала Лумпур, както и няколко вида маймуни, носещи слънчеви очила, костенурка (също със слънчеви очила) и палма.

Критиците напълниха Twitter с коментари относно логото за 2020 г., определяйки го като "отвратително", "шега" и "обида към всички професионални графични дизайнери" заради неговия ретро вид и дизайна като цяло.
Министърът на туризма на Малайзия Назри Азиз защити логото, създадено от графичен дизайнер, който е служител на Малайзийския борд по туризъм, и заяви, че то няма да бъде променено.
В отговор на критиците той каза: "Животните носят слънчеви очила, за да покажем, че Малайзия е слънчева страна с красиви плажове и че опазваме на околната среда", съобщава New Strait Times, цитиран от "Телеграф".
Според неговите думи, туризмът трябва да е забавен, затова новото лого е цветно и забавно.