Остри критики и шеги за новото туристическо лого на Малайзия

То обаче няма да бъде сменено

Остри критики и шеги за новото туристическо лого на Малайзия

Куала Лумпур

Снимка: Pixabay

3038 ~ 1 мин. четене
Туристическият борд на Малайзия стана обект на сериозни критики и дори подигравки заради новото туристическо лого на страната.

Новият цветен дизайн, представен на туристически форум на АСЕАН в Чианг Май, включва илюстрации тип клип-арт, на фона на кулите Петронас в Куала Лумпур, както и няколко вида маймуни, носещи слънчеви очила, костенурка (също със слънчеви очила) и палма.



Критиците напълниха Twitter с коментари относно логото за 2020 г., определяйки го като "отвратително", "шега" и "обида към всички професионални графични дизайнери" заради неговия ретро вид и дизайна като цяло.

Министърът на туризма на Малайзия Назри Азиз защити логото, създадено от графичен дизайнер, който е служител на Малайзийския борд по туризъм, и заяви, че то няма да бъде променено.

В отговор на критиците той каза: "Животните носят слънчеви очила, за да покажем, че Малайзия е слънчева страна с красиви плажове и че опазваме на околната среда", съобщава New Strait Times, цитиран от "Телеграф".

Според неговите думи, туризмът трябва да е забавен, затова новото лого е цветно и забавно.
Коментари: 0