Служителите на Funtasy Ring Park остават без заплати

Увеселителният център има нов собственик

Служителите на Funtasy Ring Park остават без заплати
"Не сме получавали заплати от два месеца. На 27 юни ни съобщиха, че паркът затваря временно. Това само в България може да се случи", казва Мартин Стефанов, оператор във Funtasy Ring Park. 

Служители на увеселителния парк потърсиха екипа на Economic.bg, за да разкажат за гледната точка, на която никой не обръща внимание, а именно тяхната. По думите им собствениците на парка и собствениците на мола казват коренно различни неща за бъдещето на Funtasy Ring Park.

"Преди няколко дни собствениците на мола ни събраха и ни съобщиха, че взимат фирмата на Дионисис Каралис с всичките й задължения и те ще бъдат новите собственици на увеселителния парк, без обаче да представят документ за това. Предложиха ни работа при същите условия и ни обещаха да платят заплатите ни", разказват служителите.

Част от тях остават да работят в мола, надявайки се, че новите собственици ще им предложат по-голяма сигурност. Друга част са подали жалба в Инспекцията по труда и са се обърнали към адвокат, който им казва, че е възможно да осъдят бившите си работодатели, но шансът да си вземат парите е минимален.

След срещата със собствениците на мола, служителите са извикани от ръководството на Фънтази Паркс енд Геймс ЕООД в главния офис на фирмата, където им се обяснява, че "шефовете на мола са пълни лъжци и са ги излъгали". От ръководството признават, че сметките на фирмата са запорирани, заради 900 хил. задължения към НАП и не могат да изплатят заплатите им.

Междувременно служителка от отдел "Човешки ресурси" изготвя документи и предлага на част от служителите да прекратят договорите си еднократно заради неизплатени заплати, казвайки им, че това е единственият начин да започнат нова работа. 
 
Потърсихме за коментар ръководството на Фънтази Паркс енд Геймс ЕООД, но не успяхме да се свържем.
Преди дни собствениците на увеселителния парк изпратиха писмо до медиите, в което посочват редица причини за решението да напуснат мола, сред които нарушения в договора за наем, ненавременно откриване на обекта, строителни недостатъци, недостатъчна рекламна кампания. По думите им всичко това е допринесло за загубата на 1,5 млрд. лв. за компанията. 
 
Ръководството на Sofia Ring Mall също отговори в медиите на атаката: "Компанията не можа да отговори нито на нуждите на пазара, на очакванията на клиентите и на нашите високи стандарти, нито да изпълни своите договорни задължения". 
 
След запитване от наша страна, от мола обясниха, че увеселителният център отново е отворен. "Тъй като увеселителният парк е едно от ключовите места в мола, отворихме детския център отново в максимално кратък срок като запазихме същия екип",  казва Никос Ксеталис, мениджър на Sofia Ring Mall. 

Той потвърди за срещата със служителите, на която от ръководството на мола им е предложено да запазят работните си места при същите условия. На въпрос за заплатите на служителите за изминалите два месеца, Ксеталис казва, че "ръководството на мола не би могло да отговаря на въпроси или да поеме отговорност за заплатите за последните два месеца, дължими на служителите от Фънтази Паркс енд Геймс ЕООД". 

Той добавя, че Sofia Ring Mall се ангажира занапред да бъде коректен, отговорен и надежден работодател за всички служители на увеселителния парк.
Коментари: 0