Snoop Dogg стана лице на марка алкохол

Музикантът ще рекламира новата напитка на марката \"Drink Different\", описвана като нещо средно между ром и текила

Snoop Dogg стана лице на марка алкохол
288 ~ 1 мин. четене
Рапърът Snoop Dogg стана лице на бразилската марка алкохол "Cuca Fresca", след като инвестира в компанията. Музикантът ще рекламира новата напитка на марката "Drink Different", описвана като нещо средно между ром и текила.

Суперзвездата сподели, че се е влюбил в екзотичната страна още през 2003 г., когато снимал клип в Бразилия заедно с Фарел Уилямс.

Snoop Dogg обясни, че изпитва "луда любов" към бразилския народ и култура и добави, че няма търпение да пренесе част от тях в САЩ.

В края на миналия месец четиридесет и три годишният рапър сключи сделка за партньорство с бразилския производител на кашаса Cuca Fresca, като посланик на марката и акционер.

Подобни партньорства помагат на Снуп Дог да попада редовно в класацията на най-богатите хип-хоп изпълнители на Forbes. В последната класация той заема 14-о място с 10 млн. долара доходи. Рапърът наскоро инвестира и в социалната мрежа Reddit.

Cuca Fresca вече има няколко награди от алкохолната индустрия. В момента това е единствената марка кашаса, която предлага и готов коктел кайпириня на пазара.
Подкрепи Economic.bg