Sodexo спира да предлага картите за спорт в България
Причината компанията да премахне услугата е коронакризата
Корпоративните карти за спорт на Sodexo вече няма да се предлагат на българския пазар от края на месец септември тази година. Причината за решението на компанията е кризата, предизвикана от Covid-19.
„На 30 септември 2020 г. мобилното приложение Andjoy ще бъде деактивирано, а услугите му - прекратени за българския пазар“, се казва в съобщението, публикувано на официалния сайт на дружеството.
Sport Pass на Sodexo е предплатена карта, която предоставя достъп до широка мрежа от спортни клубове и активности. От фирмата уточняват за потребителите, че след изтичането на последния заплатен и активен абонамент няма да могат да използват Andjoy, както и няма да могат да се поръчват нови абонаменти.
От Sodexo обясняват, че социалната изолация заради коронавируса, динамичните промени в бизнес климата и мерките, свързани с тях са поставили ограничения пред техния бизнес, както и пред дейността на партньорите им по света и в страната.
Групата добавя, че ще се съсредоточи върху това да доставя и надгражда решенията си за социални придобивки и възнаграждение, каквито са ваучерите за храна и подаръци.
Пазарът на такива спортни карти в България е все още млад, но няколко компании успешно стъпиха на него в последните години. С корпоративните карти за спорт Sodexo и Multisport успяха да насърчат спортните активности сред голяма част от хората, особено в големите градове.
Бизнесът им беше засегнат още в началото на разпространението на коронавируса в България с първите ограничителни мерки в средата на март. Тогава от Мultіѕроrt обявиха, че „зaмpaзявaт“ ycлyгaтa cи дo вдигaнe нa зaбpaнaтa зa пoceщeниe нa cпopтни oбeĸти.