Стара Загора с „умен“ градски транспорт още до края на годината
„Телелинк“ представи новата си корпоративна идентичност

Още до края на годината ще заработи частично системата за интегрирано управление на градския транспорт в Стара Загора. Срокът за реализацията на проекта е 30 месеца, но амбицията на "Телелинк", която спечели конкурса за изграждане на системата, е тя да заработи по-рано. Това обяви Любомир Минчев, председател на съвета на директорите на компанията на пресконференция днес, на която представи новата корпоративна идентичност на групата.
Проектът включва освен умни светофари и градски транспорт, също изграждането на електронна система за тикетинг и видео наблюдение на кръстовища с интелигентна система за превенция на задръствания, вследствие опашки от транспортни средства по светофарите и подмяна на светофарни секции. Договорът бе подписан в началото на месеца.
"Амбицията ни е инвестираме в решения за умни градове, затова и в края на миналата година придобихме малка румънска компания, която разработва подобни решения", каза Минчев.
"Телелинк", в партньорство с корейска компания и Microsoft планира да участва и в конкурса за изграждане на система за управление на градския транспорт и електронен тикетинг и в София, който предстои да бъде обявен от общината.
В края на миналата година бизнесът на "Телелинк" в България" бе разделен в 4 направления между 4 самостоятелни компании - „Телелинк Бизнес Сървисис”, „Телелинк Инфра Сървисис”, „Телелинк Сити Сървисис” и „Телелинк Лабс”.
В момента под шапката на компанията са 10 дружества, каза Минчев. На постоянна работа са наети 334-ма служители, а над 3000 са преминали различни обучения и програми, които организира "Телелинк Лабс". Компанията работи две средни училища за подготовка на кадри, както и с 4 университета в страната. През тази година са планирани мастър класове по направленията Data Science и Киберсигурност, допълни Иван Житиянов, изпълнителен директор на "Телелинк Бизнес Сървисис".
"Телелинк" вече има нова корпоративна идентичност, която отразява репозиционирането на компанията от системен интегратор в доставчик на услуги и решения за дигитална трансформация.
Промяната в корпоративната идентичност е разработена за всички комуникационни канали на бранда – от уеб сайт до всякакви видове рекламни, PR и комуникационни материали. Новият уеб сайт www.telelink.com e качествено различен от досегашния, с подобрено съдържание и визия, по-бърз и интуитивен достъп до корпоративното портфолио, по-бърза връзка с клиенти и партньори.
“За да помогнем на нашите клиенти да се трансформират дигитално, първо започнахме трансформацията вътре в нашата компания, променяйки собствената си философия за пазара, клиентите и самите нас в духа на дигиталната ера. Трансформацията е процес и ние го започнахме с нова визуална идентичност, която отговаря на новия Телелинк бранд – устремен, отговорен, но и по човешки земен”, каза Любомир Минчев, собственик и председател на борда на директорите.
Новото лого е еволюция на старото, оставя усещането за приемственост, запазвайки старите цветове и знак, но на ново - модерно и дигитално ниво. Новият знак в логото е вдъхновен от лентата на Мобиус – лентата без начало и без край, с добавен триизмерен ефект, за да внуши многопластовата същност на технологичния бизнес и визуално да препрати към идеята за цифровото.
Чисто, прозрачно, с малко, но точни думи и графики е новата линия на компанията, която съчетава високи технологии и човечност, защото дори и най-високите технологии биха били безсмислени, ако не са в името на човека и изконните човешки ценности.
Разгръщането на кампанията по разкриването на новата бранд идентичност ще става постепенно и ненатрапчиво, по-скоро в посока съдържание, а не форма, както приляга на обновения "Телелинк", допълват от компанията.