Starbucks ще закрие 150 обекта в САЩ
Решението е част от набор от мерки, планирани за следващата финансова година

Увеличаването на конкуренцията от глобални кафенета и вериги за бързо хранене създава проблеми за Starbucks.
Компанията ще закрие около 150 обекта в САЩ, става ясно в официалния им сайт.
Решението е част от набор от мерки, планирани за следващата финансова година и има за цел да повиши нивото на продажбите, което се е понижило значително в последно време.
Анализаторите смятат, че това се дължи на пренасищането на пазара и прекомерната концентрация на кафенета в големите градове на САЩ. Вчера компанията обяви, че очаква ръст на продажбите от едва 1% през следващото тримесечие.
Закриването ще се отрази на най-малко печелившите кафенета, разположени в градските райони, където вече има голям брой обекти. В допълнение, компанията обяви намерението си да спре увеличаването на броя на лицензираните магазини по летищата, супермаркети и търговски центрове.
Мрежата Starbucks също планира да разшири гамата от здравословни хранителни продукти и да разнообрази менюто със закуски.