Регулации
452
Tesla изостава с производството на Model 3
Причината са много дефектни части
788
~ 1 мин. четене
Производителят на електрически автомобили Tesla изостава с изпълнението на планираните обеми на производство на Model 3. Причината е голям брой бракувани части, които не отговарят на началните спецификации, съобщава CNBC, цитирайки бивши служители на компанията.
По думите им подмяната на тези резервни части с нови изисква време и това е основна причина за забавянето на производството на най-достъпния модел на марката. Tesla е принудена да изпраща частите в център за възстановяване, който се намира на 80 км от основната производствена база.
Първоначалният таргет за началото на тази година бе, че седмично ще се произвеждат по 5 000 бройки. Същата цел бе поставена и за декември 2017 г. Тогава тя бе отложена, а сега това отново се случва.
За да решат проблема си от компанията са наели нови инженери и технически специалисти, които да ремонтират частите на място. В официално съобщение на Tesla се казва, че специалистите от компанията не се занимават с ремонт на автомобилите, а всяка една от готовите коли преминава задължителна проверка по 500 различни точки.
Според друга информация основният проблем на компанията е свързан с производството на модули за батериите. Tesla все пак твърди, че е постигнала значителен напредък.
Model 3 е първият седан на Tesla. Чакането за колата е поне година и половина, а началната цена е 35 хил. долара.
По думите им подмяната на тези резервни части с нови изисква време и това е основна причина за забавянето на производството на най-достъпния модел на марката. Tesla е принудена да изпраща частите в център за възстановяване, който се намира на 80 км от основната производствена база.
Първоначалният таргет за началото на тази година бе, че седмично ще се произвеждат по 5 000 бройки. Същата цел бе поставена и за декември 2017 г. Тогава тя бе отложена, а сега това отново се случва.
За да решат проблема си от компанията са наели нови инженери и технически специалисти, които да ремонтират частите на място. В официално съобщение на Tesla се казва, че специалистите от компанията не се занимават с ремонт на автомобилите, а всяка една от готовите коли преминава задължителна проверка по 500 различни точки.
Според друга информация основният проблем на компанията е свързан с производството на модули за батериите. Tesla все пак твърди, че е постигнала значителен напредък.
Model 3 е първият седан на Tesla. Чакането за колата е поне година и половина, а началната цена е 35 хил. долара.