Toyota прави завой в маркетинговата си стратегия

Компанията се споразумя с Dentsu за сформиране на бизнес алианс, създавайки две компании

Toyota прави завой в маркетинговата си стратегия

Снимка: Unsplash

~ 1 мин.

Dentsu Group, японско акционерно дружество, което се занимава с международна реклама и връзки с обществеността, се договори с Toyota Motor да сформират бизнес алианс, създавайки две компании, които ще се занимават с дигиталната стратегия за трансформацията на Toyota, се казва в изявление на Dentsu, цитирано от Reuters.

И двете фирми ще работят под управлението на холдингова компания, от която Toyota ще притежава 66%, а Dentsu 34%.

Компаниите ще започнат работа през януари 2021 година. Едната от тях ще се съсредоточи върху подобряването на маркетинг стратегията на Toyota, за да създаде „изключително потребителско доверие“, а другата ще работи върху дигиталната трансформация и използването на данни за подобряване на отношенията с клиентите, уточни Dentsu.

 


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads