UniCredit и Mastercard разширяват партньорството си при разплащанията
Глобалното партньорство между двете компании ще ускори иновациите в сферата на плащанията

Снимка: Depositphotos
Италианската банка UniCredit и глобалната компания за картови разплащания Mastercard обявиха днес глобално разширяване на партньорството си. Споразумението поставя началото на едно силно партньорство в съответствие със стратегията UniCredit Unlocked, съобщават двете компании.
Това е първият случай, когато голяма търговска банка въвежда мултипазарна стратегия с една карта от такъв мащаб в Европа. Споразумението обединява способността на UniCredit да използва колективната тежест на 13-те си банки като една институция с експертния опит на Mastercard в областта на картовите плащания. Значителното разширяване на отношенията между страните ще осигури иновации в плащанията и подобрени цифрови изживявания на клиентите, се посочва в съобщението до медиите.
Това засилено многогодишно партньорство осигурява необходимите ресурси за постигане на споделена амбиция за увеличаване на скоростта на иновациите в пространството на плащанията и поставя клиентите в центъра. UniCredit ще може да предоставя най-доброто в класа си предложение за всички свои картодържатели, предоставяйки опростено основно продуктово предложение, оптимизирано дигитално изживяване с пълен набор от решения в приложението и разработване на специален подход за иновации, увеличаващ избора на плащане към клиенти, през множество канали за плащания.
Ангажиментът на двете страни да увеличат своите осезаеми действия в областта на екологичната и социалната устойчивост ще бъде засилен чрез това партньорство. Компетенциите и ресурсите ще бъдат комбинирани със специален фокус върху изпълнението на нови проекти за общи ESG цели, разработване на решения за подпомагане на овластяването на общностите за напредък, борба с изменението на климата с внимателен избор на разходи и способността да се допринесе осезаемо за екологични цели, интегриране на дарения в ежедневните разходи.
Това споразумение е ясен пример за изпълнението на плана UniCredit Unlocked, обединяващ 13 банки, за да предоставят стойност за заинтересованите страни с минимален капитал, използвайки възможности от европейското ДНК, но работейки като обединена група. Това е най-непосредственото проявление на потенциала в разплащанията, върху който UniCredit се фокусира за по-нататъшно извличане на стойност по отношение на опростяването на продуктите, синергията на разходите и дигиталната трансформация.
Партньорството ще се фокусира върху подкрепата за изпълнението на стратегическите приоритети на UniCredit. Това включва дигитализация на плащанията, предлагащи многофункционални решения с напълно оборудвана карта. То е в съответствие с атрибутите на бранда UniCredit, за да изгради повишено предпочитание и лоялност през жизнения цикъл на потребителите, обогатявайки възможностите на цялата банка благодарение на силната наградена платформа Priceless на Mastercard и маркетинговите активи на спонсорството.
„Това партньорство олицетворява същността на UniCredit Unlocked и нашия ангажимент да използваме пълното въздействие на нашия мултипазарен отпечатък като едно цялостно предложение в полза на нашите клиенти, каза Андреа Орсел, главен изпълнителен директор на UniCredit.
Нашият географски обхват и опитът на Mastercard в това пространство ни позволяват не само да рационализираме нашите партньорства и договори, но и да подобрим предлагането на цифрови продукти, сигурност и продукти за всички наши настоящи и бъдещи картодържатели. Това е перфектен пример за новия начин за управление на проекти в UniCredit, който носи ползи на всички юридически лица по дисциплиниран начин и действа като една компания.“
„UniCredit е важен партньор от много години. Заедно създадохме реални решения, които помагат на хората и бизнеса в цяла Европа. Тази разширена връзка ще се основава на този опит, за да донесе иновации на картодържателите на UniCredit“, каза Майкъл Мибах, главен изпълнителен директор на Mastercard.