Вечерни новини: ПАВЕЦ „Чаира“ се завърна; Предколедни 100 млн. лв.
Чипровското пиво, което популяризира и обогатява Северозапада и още
© ECONOMIC.BG / Красимир Свраков
Предколедно правителството раздаде 100 млн. лв.
В последното си заседание преди празниците служебният кабинет направи около 100 млн. лв. допълнителни разходи. От решенията се вижда, че най-много средства са предназначени за Министерство на отбраната и по-специално за първата партида изтребители F-16.
„Исторически момент“: 210 MW от ПАВЕЦ „Чаира“ се върнаха в системата
Близо три години, след като излезе от строя, ПАВЕЦ „Чаира“ постепенно започва да се връща в системата. Единственият ѝ ремонтиран хидроагрегат – вторият – вече работи със 130 MW в генераторен режим.
Коя е MOL – потенциалният купувач на рафинерията в Бургас?
Унгарската компания MOL е една от най-големите в Централна Европа с дейност в няколко държави и ярък защитник на руските петрол и газ. Тя е основана през 1991 г. и в следващите години открива представителства в Румъния, Словакия, Украйна, Словения, Русия, Австрия.
Рекордният растеж на кредитирането в България се забавя през ноември
За първи път от близо две години насам годишният ръст на ипотечното кредитиране в България се забави. През ноември той достига 26.3% при 26.5% месец по-рано. Това се случва във втория месец след влизането в сила на ограничителната рамка на Българската народна банка (БНБ), която цели да овладее експанзията на жилищния сегмент.
ЕРП-тата и ЕСО получиха 327 млн. лв. за модернизация на мрежата
Електроенергийния системен оператор (ЕСО) и трите електроразпределителни дружества най-накрая подписаха договорите за безвъзмездната помощ по Модернизационния фонд, която е размер на над 327 млн. лв.
Чипровското пиво, което популяризира и обогатява Северозапада
Цветомир Стефанов е от онези млади хора, които обичат действието. Правят нещата тук и сега, с цялото си сърце и душа. Така е още от тийнейджърските си години, откогато датира и интересът му към производството на крафт бира – ниша, която става все по-конкурентна в България.
Какво поръчваха българите онлайн през 2024 г.?
През 2024 г. популярни брандове смартфони са били сред най-търсените продукти в eMag заедно с мобилни климатици, конструктори, слушалки, игрови конзоли, прахосмукачки и часовници.