За 3 десетилетия ИНГ Банк стана устойчивият партньор на българския бизнес
Българският клон на ING допринася за амбициозните устойчиви цели на банката да мобилизира в глобален мащаб 150 млрд. евро устойчиво финансиране до 2027 г.

© ECONOMIC.BG / ИНГ Банк България
ИНГ Банк България, част от една от най-големите международни банки ING Bank, отбеляза 30 години присъствие в България. Институцията отвори своя клон в София на 3 октомври 1994 г., с което се превърна в една от първите международни банки, които стъпиха на българския пазар.
Годишнината си ИНГ Банк България отбеляза със специална церемония с над 200 гости в столичния хотел „Милениум“ на 14 ноември. Празникът ѝ бе уважен от министри, представители на БНБ, посланици, клиенти, партньори, както и редица представители от топ мениджмънта на банката.
На изисквана церемония те се пренесоха на пътешествие във времето – между опита от споделеното минало и прогнозите за вдъхновяващото бъдеще.
Със стремеж да се развива непрестанно, да интегрира иновации и с фокус върху устойчивото развитие банката успешно се утвърди като един от лидерите в корпоративния сегмент, който подпомага адаптацията на бизнеса в променящата се среда. Чрез тези свои ангажименти ИНГ Банк активно допринася и за икономическото развитие и просперитет на своите клиенти и обществото.
„Нашата стратегия се основава на два приоритета – да осигурим превъзходно клиентско изживяване и да поставим устойчивостта в центъра на дейността си. Със страхотния екип на ИНГ Банк ние сме все по-мотивирани да продължим да развиваме услугите си, поставяйки клиента на първо място“, заяви в официалното си обръщение главният изпълнителен директор на ИНГ Банк България Марина Кобакова.
Снимка: ИНГ Банк България
Тя отдаде признание на екипа и партньорите – ключови за успеха на банката – и насърчи гостите за още общи успехи през следващите години.
ING Bank е заложила амбициозни глобални устойчиви цели за мобилизиране на 150 млрд. евро до 2027 г., а ИНГ Банк България има силен принос към реализирането им. Миналата година банката структурира първия в България синдикиран заем на пазара, обвързан с ESG цели, за водеща компания в автомобилостроенето.
ИНГ Банк България вярва, че подкрепата към клиентите за подобряване на техния бизнес модел е по-ефективно от пълното им изключване. Точно затова банката съветва и финансира клиенти, които работят, за да осигурят устойчив растеж на бизнеса си.

Снимка: ИНГ Банк България
„Ние работим заедно със своите клиенти за справяне с някои от най-належащите проблеми в света днес. Стремим се да поставим устойчивостта в основата на нашата стратегия. Искаме да разширим своите възможности в България и да правим повече бизнес за още много години“, заяви Андрю Бестер, главен изпълнителен директор на ING Wholesale Banking на групово ниво и член на Борда.
„Успехите на ИНГ Банк България не биха били възможни без фантастичен отбор на терена. Много от хората, с които започнах работа в ИНГ Банк България преди 16 години, все още са мои колеги, а голяма част от настоящите клиенти на банката са били такива и тогава“, подчерта Марина Кобакова с акцент, че ИНГ Банк България е до клиентите си и в добри, и в трудни времена.
*Материалът е подготвен със съдействието на ИНГ Банк България.