Japan Airlines улеснява избягването на малки деца в самолета

Авиокомпанията обаче предупреждава, че са възможни грешки и някои пътници да се окажат спътници на лица под 2-годишна възраст

17:24 29.09.2019
Японският национален авиопревозвач Japan Airlines значително улеснява пътниците, които не желаят да пътуват до малки деца в самолета. Ако досега въпросните пътници трябваше да търсят с кого да си разменят мястото, то това вече не е необходимо – при резервацията на билетите системата ще показва на кои места в самолета ще стоят малки деца, пише CNBC.

При избора на места за резервиране на клиентите ще бъде показвана т.нар. „икона за дете“ върху седалките, където ще стоят деца до двегодишна възраст. Японската авиокомпания обаче отбелязва, че в някои случаи въпросните икони може да не са верни – например при смяна на самолета преди полета или когато местата не са избрани директно през сайта на Japan Airlines.

Другите авиокомпании по света имат алтернативни начини как пътниците да избегнат неудобството да прекарат полета си до малко дете. През 2017 г. AirAsia X въведе на всичките си полети т.нар. „тиха зона“, която на практика представлява осем реда седалки, на които нямат право да сядат деца под 10-годишна възраст. Година по-рано нискобюджетният индийски авиопревозвач IndiGo въведе подобна мярка – компанията забрани на деца под 12 години да сядат в премиум зоната, която предлага допълнително място за краката на пътниците.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Япония | полети | авиопревозвач | Japan Airlines | японски авиолинии | малки деца

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини