Facebook изпадна от Топ 10 на най-скъпите марки

В класацията на Interbrand доминират технологични компании, с едно очевидно изключение

Снимка: Pixabay
Десетте най-добри марки на Interbrand за 2019 г. са доминирани от технологичните компании с едно забележително отсъствие: Facebook.

Притежаваната от Omnicom Group консултантска компания измерва оценката на марката по отношение на финансовите резултати на брандирани продукти и услуги; ролята, която марката играе в решенията за покупка на потребителите и конкурентните силни страни и способността на марката да създава лоялност. 

Тази година отбелязва 20-ия доклад за най-добрите глобални марки на Interbrand.

Даниел Бинс, изпълнителен директор на Interbrand в Ню Йорк, каза пред CNBC, че отпадането на Facebook от Топ 10 има връзка със защитата на личните данни и сигурността, водещи до избора на потребителите. 
Facebook за първи път влезе в класацията на най-добрите глобални марки през 2012 г. под №69, а през 2017 г. достигна своя връх на №8, се казва в съобщение на компанията. Facebook сега е №14 в списъка за 2019 година.

По ред на номерата, тазгодишната класация се оглавява от Apple, Google, Amazon и Microsoft. Следват Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald's и Disney.

Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: класация | facebook | марки | скъпи | бранд | Interbrand

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини