Хакери са източили данните на 9 млн. клиенти на EasyJet

Хакерите са получили достъп и до данни за кредитните карти на над 2000 клиенти

Снимка: Wikipedia
15:51 19.05.2020
EasyJet призна, че "изключително сложна кибератака" е засегнала 9 млн. клиенти на авиокомпанията. В изявлението се казва, че хакерите са получили достъп до имейл адресите и данните за пътуванията, както и до данните за кредитните карти на 2 208 клиенти, съобщава BBC.

Фирмата е уведомила съответните служби във Великобритания и продължава да разследва нарушението. EasyJet заяви още, че за първи път е разбрала за нападението през януари.

В изявлението се казва: „Ние приемаме въпросите за сигурността изключително сериозно и продължаваме да инвестираме, за да подобрим още повече нашата среда за сигурност. Няма доказателства, че с някоя лична информация от какъвто и да е характер е била злоупотребено, обаче, по препоръка на Комисията за защита на личните данни ние се свързахме с приблизително деветте милиона клиенти, чиито данни за пътуване са били компрометирани, за да ги посъветваме относно стъпките за предпазване, за да се сведе до минимум рискът от потенциален фишинг".



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: хакери | лични данни | източване | клиенти | кибератака | easyJet

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини