Sport Depot влиза в City Center Sofia

Forton преговаря и с други големи наематели за мола

Магазинът за спортни стоки Sport Depot е сред новите големи наематели, които ще освежат търговския микс в City Center Sofia. Собственикът на марката „Спорт депо“ АД подписа договор за 560 кв. м на първия етаж с посредничеството на Forton, стратегически партньор на Cushman & Wakefield за България и Македония с 10-годишен опит на пазара на бизнес имоти.

Forton е ексклузивен агент по отдаването на търговските площи в първия софийски мол, който от миналата година е собственост на Revetas Capital.  От тази пролет е в ход мащабна програма за преструктуриране на City Center Sofia, която включва и изцяло нова концепция за подбор на  наемателите в него.

„Договорът със Sport Depot показва, че стратегията ни за разнообразяване на микса от наематели в City Center Sofia работи и печели доверието на големите търговци“, коментира Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ във Forton/Cushman & Wakefield.

Той припомни, че новата концепция на софийския мол е ориентирана към средния и висок клас марки и удобството на ежедневното пазаруване, като се залага на отличната локация и близостта до квартали с платежоспособно население. В съответствие с това и новите наематели в търговския център ще предложат на клиентите примиум концепции. Част от настоящите магазини ще продължат да работят с обновен интериор и асортимент.   

С посредничеството на Forton/Cushman & Wakefield във финалната си фаза са и преговорите с други големи наематели за City Center Sofia, като до края на годината се очаква да бъдат подписани договори за още 5 000 кв. м с ключови марки от областта на модата и развлеченията.

Според Росен Генев пазарът на търговски площи в София вече е по-зрял, предлага много повече възможности за наем в сравнение с предходни години и търговците могат много по-прецизно да подбират локациите за новите си обекти. Площи в моловете и на главните търговски улици търсят както утвърдени вериги за мода и обувки, които продължават експанзията си, така и нови за българския пазар марки.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: магазин | мол | електронно гласуване | гей понятия | Виторио Колао | Ник Рийд

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини