Как „ефектът на Оскарите” повлия върху туризма

Нараства интересът на туристите към градовете, където са снимани филмите, номинирани за престижните награди „Оскар” за 2016 г.

20:37 28.02.2017

Холивуд тази година отново повлия на плановете за пътуване на международните кино фенове. Желанието им да следват стъпките на звездите и да преживяват филмовите сцени ще ги отведе на непопулярни места. Интересът на туристите към градовете, където са снимани филмите, номинирани за престижните награди „Оскар” за 2016 г. нараства значително. Това става ясно от данните на анализ на портала Hotels.com.

Запитванията за хотелите в Лос Анджелис, където е сниман популярния филм "Ла Ла Ленд" отчитат ръст с 20%. В индийския Калкута се наблюдава туристически бум след излизането на филма „Лъв: Стъпки към дома”, там търсенията нарастват със 70%.

Двойно повече запитвания има и за хотели в Бостън, където се развива действието от филма „Манчестър край морето”. 30% повече пътешественици са решили да прекарат отпуск във Вашингтон, след като главната героиня от филма „Джаки” Натали Портман бе номинирана за наградата за "Най-добра главна женска роля" на тазгодишните „Оскари”.

"Наблюдаваме значително нарастване на търсенето на хотели в градовете, споменати във филмите, номинирани за "наградата Оскар". Туристите искат да почувстват филма, да се потопят в атмосферата на тези местата. Тези филми са наистина впечатляващи и вдъхновяващи за много хора по целия свят в търсене на техните приключения, "- каза старши мениджърът на маркетинг отдела в Hotels.com Майкъл Корк.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: туризъм | градове | хотели | оскари | филми

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини