Lidl търси да наеме 300 души в София
Компанията планира да открие поне още 7 обекта в цялата страна

~ 1 мин.
Lidl планира да открие поне още 7 нови магазина в България, а в София ще търси да наеме 300 нови служители. Това обяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на „Лидл България“ по време на пресконференция днес. По нейните думи новите обекти ще са резултат от динамичното развитие на веригата, което продължава и през тази година.
Новите работни места в София са за позицията касиер-продавач. Компанията съобщава, че предлага начална брутна работна заплата (преди приспадане на данъци и осигуровки) в София в размер на 1 260 лв. (от които 60 лв. са под формата на ваучери за храна). След първата година ще има увеличение и ръст след третата година до над 1 600 лв. с включени отново и ваучери за храна, обещават от Lidl.
„Лидл България“ винаги е предлагал и ще продължава да предлага на своите служители най-добрите условия, разнообразни възможности за развитие, сигурност и коректност. Най-ценното в една компания са хората, които стоят зад нея, затова няма да спрем да казваме, че успехът на Лидл България – това са нашите служители, коментира Милена Драгийска.
Според нея състезанието за качествени кадри вече е глобално – не само в България, но и в цяла Европа. „Тенденцията днес е, че не работодателите избират своите служители, а обратното – хората избират компаниите, за които да работят. Радвам се, че Лидл България осъзнава тази нова реалност и именно заради компании като нея няма смисъл от емиграция“, добави тя.
Новите работни места в София са за позицията касиер-продавач. Компанията съобщава, че предлага начална брутна работна заплата (преди приспадане на данъци и осигуровки) в София в размер на 1 260 лв. (от които 60 лв. са под формата на ваучери за храна). След първата година ще има увеличение и ръст след третата година до над 1 600 лв. с включени отново и ваучери за храна, обещават от Lidl.
„Лидл България“ винаги е предлагал и ще продължава да предлага на своите служители най-добрите условия, разнообразни възможности за развитие, сигурност и коректност. Най-ценното в една компания са хората, които стоят зад нея, затова няма да спрем да казваме, че успехът на Лидл България – това са нашите служители, коментира Милена Драгийска.
Според нея състезанието за качествени кадри вече е глобално – не само в България, но и в цяла Европа. „Тенденцията днес е, че не работодателите избират своите служители, а обратното – хората избират компаниите, за които да работят. Радвам се, че Лидл България осъзнава тази нова реалност и именно заради компании като нея няма смисъл от емиграция“, добави тя.