1 млрд. долара за реклама на iPhone и iPad
Рекордната сума направи силно впечатление на специалистите по маркетинг
Технологичният гигант Apple е похарчил 1 млрд. долара само за рекламата на смартфона iPhone и таблета iPad. Това е заявил вицепрезидентът на корпорацията Фил Шилер по време на последното дело между Apple и корейският му конкурент Samsung, предаде Kaldata. Любопитните факти свързани с Apple излизат наяве благодарение на многобройните съдебни процеси, в които постоянно участва базираната в Купертино, Калифорния компания.
Рекордната сума направи силно впечатление на специалистите по маркетинг. Не трябва обаче да се забравя, че благодарение на добре планираната реклама Apple успява да създаде невероятен шум около своите продукти, което пък предопределя и успеха й на пазара.
Според журналистите от портала AllThingsD, през 2008 г. компанията е похарчила 97,5 млн. долара за реклама на iPhone, а през 2010 г. тази сума вече е била 173,3 млн. долара. Близка до тази сума е изразходвана през тази година за реклама и на iPad.