„Енерго-Про” не откри надписани сметки

До момента са обработени 3650 жалби от клиенти за високи сметки за електроенергия и 500 клиента с нетипично отклонение в консумацията на електроенергия

Няма установени случаи на надписани сметки или неточни електромери при проверките, извършени от енергоразпределителното дружество "Енерго-Про", съобщават от компанията. 

В началото на месец февруари „Енерго-Про” започна да проверява сметки за електроенергия на клиенти с консумация, отклоняваща се от обичайната за този период.

В проверките са били включени 4500 клиенти с подадено възражение срещу висока януарска сметка и 500 клиенти, чиято консумация за месец януари, след направен анализ, е показала драстично отклонение от обичайното им потребление за същия период през последните три години.

От "Енерго-Про" съобщават още, че в случай на необходимост, електромерите на клиентите са проверявани и с еталонен уред, който установява точността на измерване на електромера. Проверките са направени безплатно и в присъствието на клиента или на негов представител.

До момента са обработени 3650 жалби от клиенти за високи сметки за електроенергия и 500 клиента с нетипично отклонение в консумацията на електроенергия. В допълнение на 438 клиенти специалисти на компанията са извършили проверки и на електромерите с еталонен уред. В резултат на извършените до момента проверки с еталон в рамките на кампанията не е открит нито един електромер извън класа си на точност.

Други 258 клиенти, избрани от компанията за проверка с еталон, са отказали с мотива, че са наясно с причината за високата си сметка, а именно реално по-голямото им потребление в този период.

Коментари: 0