Европа ще рекламира земеделието си с 36 млн. евро
Европейската комисия ще финансира 20 програми, които трябва да изтъкват качествата на европродуктите
Европейската комисия е одобрила 20 програми, с които да се промотират земеделските продукти на Съюза в трети страни. Периодът на действие на програмата е три години, като основната й цел ще бъде да изтъква качествата на продукцията произведена от 27-те членки на ЕС.
Кампанията ще покрива пресни и преработени плодове, зеленчуци, мляко и млечни продукти, Защитени наименования на продукти, Защитени географски наименования, мазнини, вино и месо.
От общо 20-те програми, 17 са предназначени за рекламиране на европейски продукти на локалните пазари, а останалите 3 програми са за популяризиране на земеделските стоки извън ЕС.