GM спира рекламата си във Facebook
Според маркетолози платената реклама на компанията в платформата на социалната мрежа има слабо въздействие върху потребителите
Най – големият американски автопроизводител General Motors възнамерява да спре рекламата си във Facebook. Според маркетолози платената реклама на компанията в платформата на социалната мрежа има слабо въздействие върху потребителите и не оказва влияние върху броя на продажбите на автомобили, пише The Wall Street Journal.
GM заяви, че ще продължи да има Facebook страници, където ще показва своите превозни средства, но ще падне използването на платени реклами.
Ръководителят на маркетинговия отдел на Джоел Ивеник заяви, че компанията "редовно прави преглед на средствата, които харчи за медиите и прави необходимите корекции. Затова не е необичайно да смени приоритетите - особено с увеличаването на множеството социални и дигитални медии”.
General Motors харчи около 40 милиона долара за своето присъствие във Facebook, но само около $10 милиона от тях се отделят на Facebook за реклама. Останалото са разходи за създаване на съдържанието и заплащане на труда на маркетинг експертите и за поддръжка на Фейсбук страницата на марката.