Google пусна на японския пазар новия си таблет

Специално за потребителите си в азиатската страна Google Play ще бъде подпълнен с нови заглавия на книги на японски

3653 ~ 1 мин. четене

Google стартира продажбите на новия си таблет Nexus 7 в Япония, давайки заявката да се превърне в лидер на един от най-рентабилните пазари в света,

Япония ще е първата страна в Азия, където ще се продава 16-гигабйтовият Nexus 7, съобщава Reuters. Той ще бъде наличен в магазините на дребно в Япония от 2 октомври. Стартовата му цена е 250 щатски долара или 19 800 йени. Таблетът вече се продава във Франция, Германия, Испания, Великобритания, Канада и САЩ.

Японският пазар бързо "прегърна" смартфоните, като само за последната година продажбите на "умните" устройства, работещи с операционната система на Google -Android, са се утроили. От компанията обявиха, че Япония се нарежда на трето място по брой на изтеглените приложения от Play Store.

Google изкарва по-голямата част от приходите си от реклама и с постоянно увеличаващия се брой на притежателите на смартфони компанията отчита увеличение на трафика на уебсайта видео споделяне YouTube. В Япония и Южна Корея повече от половината сваляния от YouTube са направени през мобилни устройства.

Изпълнителният директор на Google - Ерик Шмид, присъства на представянето на таблета, а по-късно каза на брифинг, че растежът на продажбите на смартфони ще доведе до бум на компании за онлайн пазаруване в Япония.

За да се наложи на местния пазар, Google заяви, че в своя Google Play ще включи и книги на японски. Технологичният гигант ще обогати и видео предлагането си, като специално за японските си потребители ще включи заглавия на филми от конкурента й Sony Corp, а също и от Paramount.

Подкрепи Economic.bg