Google закрива телевизионното си подразделение

Компанията се сбогува с Google TV Ads пет години след създаването на продукта

80 ~ 1 мин. четене

Google се отказва от подразделението си за телевиознна реклама, за да може да се фокусира върху онлайн платформите си.

Google TV Ads, занимаващо се с обслужване, продажба и медийно планиране на телевизионна реклама ще бъде закрито, съобщиха от компанията.

Служителите на разформированото подразделение няма да останат без работа, а ще бъдат преместени е поделенията на Google, занимаващи се с видеореклама в интернет, в частност в YouTube и AdWords for Video.

До закриването на Google TV Ads се стигна заради очевидната липса на търсене на продуктите на подразделението. Продуктът никога не успя да стане мащабен и тв мрежите гледаха на него подозрително. Минималният си успех на Google TV Ads се дължеше главно на малко известни фирми, като DynoMighty, SelectQuote, Currituck Visitors Bureau.

Подкрепи Economic.bg