Lenovo планира мащабна рекламна кампания

Китайският компютърен производител иска да бъде лидер на световния пазар. Затова обаче е нужно компанията да стане по известна в чужбина

6550 ~ 1 мин. четене

Целта пред Yang Yuanqing е да направи от Lenovo PC най-големия производител в света. Но председателят на китайската компания има проблем: Извън дома, марката е все още неизвестна. Ето защо Yang започва огормна рекламна кампания това лято в Германия.

"Ние използваме всички възможности за реклама, от телевизия и печат до онлайн реклама и кино", сподели той днес пред немските медии по повод обявения план.

Миналата година, Lenovo рекламира за първи път в Германия в големи мащаби. "Парите за кампанията се изплатиха", казва шефът на маркетинг отдела Александър Блументал.

Целта е компанията да достигне четвъртото място през следващата година в ранга на най-големите IT предприятия след сегашното седмо. На чело на списъка в момента е Acer следвани от Apple.

През първото тримесечие Lenovo е продала близо 30% повече компютри, спрямо предходната година.

Подкрепи Economic.bg