На какво се дължи успехът на Apple според Forbes
Кармин Гало твърди, че истинската причина за продажбите на продуктите на Apple е ъгълът, под който те се поставят на витрините на магазините
Apple са една от най-успешните технологични компании в света. Всеки път щом представят нов смартфон, таблет или компютър, светът сякаш полудява. Каква обаче е тайната зад този успех? От Forbes имат идея и тя едва ли е нещо, което може би сте очаквали, научаваме от kaldata.
Кармин Гало - авторът на статията, публикувана наскоро в бизнес изданието - твърди, че истинската причина за продажбите на продуктите на Apple е ъгълът, под който те се поставят на витрините на магазините. Гало твърди, че служителите в магазините на Apple всяка сутрин използват приложение на iPhone-ите си на име Simply Angle, с което измерват перфектния ъгъл от 70 градуса, под който да бъдат поставени компютрите на витрината.
Според автора, 70-градусовият ъгъл изглежда така сякаш "приветства" потребителя, сякаш компютъра "се отваря" пред тях. С цел този градус да не бъде нарушен, служителите в магазините трябвало само да обясняват на клиентите без да им позволяват да пипат компютрите, освен ако те самите на получат разрешение за това.
Разбира се, това едва ли е единственият фактор за успеха на Apple. Все пак трудно бихме си представили как служителите в магазините едновременно ще обръщат внимание върху клиентите и ще настройват постоянно компютрите, така че да са винаги под ъгъл от 70 градуса.