Новите пазари подсладиха резултатите на Nestle

Силният растеж на пазара на напитки на прах и подразделение за грижи за домашни любимци са в основата на успеха за швейцарския хранителен гигант

296 ~ 1 мин. четене

Швейцарският хранителен гигант Nestle отчете по-добро от очакваното увеличение на продажбите  си за деветте месеца на годината и заяви, че продължава да расте дори и в развитите пазари, засегнати от лошото доверието на потребителите.

Общите продажби на Nestle са нараснали с 11% до 67,57 млрд. швейцарски франка, докато очакванията на анализаторите бяха за  67.3 млрд. швейцарски франка.


Производителят на марки като шоколадчетата Kit Kat, разтворимото кафе Nescafe и водата Pure Life има силен растеж в развиващите се пазари, което компенсира забавянето в Европа.

"Израснахме в развитите пазари с интензивна конкуренция, независимо от общата икономическа нестабилност ниските нива на доверието на потребителите", каза главният изпълнителен директор Пол Булке в официално изявление.

Nestle който се конкурира с англо-холандската компания Unilever и френския съперник Danone  поддържа цялата година 5% до 6% увеличение в продажбите.

Данните на Danone показаха, че продажбите за деветмесечието са са се увеличили с 2%, докато Unilever отчита неговите резултати по-късно този месец.


През деветте месеца Nestle е подпомогната особено от силния растеж на пазара на напитки на прах и своето подразделение за грижи  за домашни любимци, които нарастват с 9,5% и 7,8% съответно.

Подкрепи Economic.bg