Новите пазари подсладиха резултатите на Nestle
Силният растеж на пазара на напитки на прах и подразделение за грижи за домашни любимци са в основата на успеха за швейцарския хранителен гигант
Швейцарският хранителен гигант Nestle отчете по-добро от очакваното увеличение на продажбите си за деветте месеца на годината и заяви, че продължава да расте дори и в развитите пазари, засегнати от лошото доверието на потребителите.
Общите продажби на Nestle са нараснали с 11% до 67,57 млрд. швейцарски франка, докато очакванията на анализаторите бяха за 67.3 млрд. швейцарски франка.
Производителят на марки като шоколадчетата Kit Kat, разтворимото кафе Nescafe и водата Pure Life има силен растеж в развиващите се пазари, което компенсира забавянето в Европа.
"Израснахме в развитите пазари с интензивна конкуренция, независимо от общата икономическа нестабилност ниските нива на доверието на потребителите", каза главният изпълнителен директор Пол Булке в официално изявление.
Nestle който се конкурира с англо-холандската компания Unilever и френския съперник Danone поддържа цялата година 5% до 6% увеличение в продажбите.
Данните на Danone показаха, че продажбите за деветмесечието са са се увеличили с 2%, докато Unilever отчита неговите резултати по-късно този месец.
През деветте месеца Nestle е подпомогната особено от силния растеж на пазара на напитки на прах и своето подразделение за грижи за домашни любимци, които нарастват с 9,5% и 7,8% съответно.