Продажбите на McDonald's падат през октомври
Веригата за бързо хранене обяснява загубата с голямата конкуренция и отслабващата глобална икономика
~ 1 мин.
Общите продажби на McDonald's Corp. през октомври са паднали с 1.8%. Данните са на анализаторската компания Consensus Metrix, цитирани от Reuters. Това е първият месечен спад в продажбите на компанията от 2003 г. насам. Като причина се изтъква огромната конкуренция и отслабващата глобална икономика.
Негативният резултат идва само няколко седмици, след като най-голямата верига за бързо хранене обяви финансовите си резултати за третото тримесечие. Тогава беше отчетен най-слабият ръст за преходните 13 месеца.
Продажбите в обектите отворени през последните 13 месеца падат с 2.2% в САЩ и Европа. В региона на Азия и Пасифика, заедно с Близкия Изток и Африка спадът е с 2.4%.