Sony с двойно по-големи загуби
Японският концерн удвои прогнозата си до „минус 6,4 милиарда долара” за финансовата година
Телевизионния бизнес се оказа ахилесовата пета на Sony. Телевизорите, които произвежда компанията, не се радват на особена популярност заради високата си цена и ожесточената конкуренция от други азиатски производители. Годишно на пазара се продават едва 20 милиона броя, което е крайно недостатъчно, коментират експерти от бранша.
От Sony съобщиха, че поделението за производство на ТВ ще бъде на червено за осма поредна година, а това ще повлече компанията към загуби, увеличени по две. В края на финансовата година концернът очаква да бъде на червено с 6,4 милиарда долара.
Накъде ще поеме Sony ще стане ясно в четвъртък, когато новият главен изпълнителен директор Казуо Хирай ще представи стратегията си за развитието на компанията. Най-вероятно освен уволнението на 10 000 служителя, фирмата ще свие производството си и ще излезе от бизнеси, които не са на печалба или стратегически за Sony.