Adidas се радва на ускоряване на продажбите
Компанията няма притеснения за търговската война

© ECONOMIC.BG / Adidas
Магазинът на компанията в Париж
~ 2 мин.
Германската компания за спортно облекло Adidas заяви, че очаква значително ускоряване на продажбите през четвъртото тримесечие, след като отчете по-силни от прогнозните продажби и печалба за третото тримесечие, връщайки се към растеж в Европа.
Продажбите нараснаха с 6% до 6.41 милиарда евро (7.10 милиарда долара), като победиха средните прогнози за 6.32 милиарда евро, докато оперативната печалба остава без промяна – 897 милиона евро, но също над очакванията на анализаторите за 882 милиона евро.
Акциите на Adidas се понижиха с 0.4% по време на ранната сутрешна търговия, съобщава CNBC.
През последните години Adidas застрашава доминацията на Nike на американския пазар, но за сметка на това американската компанията нараства по-бързо в Китай и Европа – тенденция, която личи и в последните резултати.
Изпълнителният директор на Adidas Каспер Рорстед заяви пред CNBC в сряда, че „без съмнение“ цялостният потребителски климат в САЩ е повлиян от продължителната търговска война. „Въпреки това, ако погледнете Adidas, цифрите ни са незначително засегнати“, добави той.
„Ние сме много по-загрижени за валутната война - както вече неведнъж казахме - така че не виждаме резултатите ни да бъдат значително повлияни от настоящата търговска война, когато става въпрос за рентабилност“, поясни той.
САЩ и Китай взаимно си наложиха мита за стоки за милиарди долари от началото на 2018 г., което потисна финансовите пазари и влоши настроенията на бизнеса и потребителите.
Nike съобщи, че продажбите й са се увеличили с 10% за тримесечието, завършило на 31 август, подпомогнати от потребителското търсене. Тези в Китай са скочили с 27%, но се повишават по-бавно от очакваните 4% в Северна Америка.
Продажбите на Adidas нарастват с 11% в Китай през тримесечието юли-септември и с 10% в Северна Америка. Компанията се връща към растеж и в Европа, разширявайки се с 3%.
Рорстед заяви, че остава уверен в значителното увеличение на продажбите през четвъртото тримесечие и потвърди целогодишна перспектива за ръст на продажбите от 5-8% и нетен доход от операциите между 1.88 и 1.95 милиарда евро.
Продажбите нараснаха с 6% до 6.41 милиарда евро (7.10 милиарда долара), като победиха средните прогнози за 6.32 милиарда евро, докато оперативната печалба остава без промяна – 897 милиона евро, но също над очакванията на анализаторите за 882 милиона евро.
Акциите на Adidas се понижиха с 0.4% по време на ранната сутрешна търговия, съобщава CNBC.
През последните години Adidas застрашава доминацията на Nike на американския пазар, но за сметка на това американската компанията нараства по-бързо в Китай и Европа – тенденция, която личи и в последните резултати.
Изпълнителният директор на Adidas Каспер Рорстед заяви пред CNBC в сряда, че „без съмнение“ цялостният потребителски климат в САЩ е повлиян от продължителната търговска война. „Въпреки това, ако погледнете Adidas, цифрите ни са незначително засегнати“, добави той.
„Ние сме много по-загрижени за валутната война - както вече неведнъж казахме - така че не виждаме резултатите ни да бъдат значително повлияни от настоящата търговска война, когато става въпрос за рентабилност“, поясни той.
САЩ и Китай взаимно си наложиха мита за стоки за милиарди долари от началото на 2018 г., което потисна финансовите пазари и влоши настроенията на бизнеса и потребителите.
Nike съобщи, че продажбите й са се увеличили с 10% за тримесечието, завършило на 31 август, подпомогнати от потребителското търсене. Тези в Китай са скочили с 27%, но се повишават по-бавно от очакваните 4% в Северна Америка.
Продажбите на Adidas нарастват с 11% в Китай през тримесечието юли-септември и с 10% в Северна Америка. Компанията се връща към растеж и в Европа, разширявайки се с 3%.
Рорстед заяви, че остава уверен в значителното увеличение на продажбите през четвъртото тримесечие и потвърди целогодишна перспектива за ръст на продажбите от 5-8% и нетен доход от операциите между 1.88 и 1.95 милиарда евро.