Силни продажби на SUV помогнаха на BMW да увеличи печалбата
Тя нараства значително спрямо предходното тримесечие

Централата на компанията
Снимка: BMW
608
~ 1 мин. четене
Новият изпълнителен директор на BMW осигури 33% ръст на печалбата от операции за третото тримесечие, като увеличението е подпомогнато от продажбите на SUV.
Оливер Ципсе, който стана главен изпълнителен директор през август, заяви, че германският производител на спортни автомобили е напът да изпълни целогодишните си цели, за разлика от съперници като Ford, които бяха принудени да намалят прогнозите си за печалба поради по-бавните продажби в Китай.
„Напът сме да постигнем целите си за годината като цяло“, каза Ципсе в сряда.
Продажбите на леки автомобили на BMW нараснаха с 3.6% през тримесечието, включително 5.8% в продажбите в Китай през септември, благодарение на наскоро стартирания модел X3. Това се случва на фона на спада на общите продажби на автомобили в Китай през последните 15 месеца, пише Reuters.
Базираната в Мюнхен компания заяви, че печалбата й преди лихви и данъци (EBIT) се е увеличила до 2.29 милиарда евро (2.54 милиарда долара), спрямо 1.72 милиарда евро през предходното тримесечие и над прогнозата за 2.16 милиарда евро в анкета на Refinitiv.
Автомобилният производител прогнозира търсенето на електрически превозни средства, включително хибриди, да се удвои до 2021 г., а продажбите на електрически автомобили да нарастват с 30% годишно между 2021 и 2025 година.
Оливер Ципсе, който стана главен изпълнителен директор през август, заяви, че германският производител на спортни автомобили е напът да изпълни целогодишните си цели, за разлика от съперници като Ford, които бяха принудени да намалят прогнозите си за печалба поради по-бавните продажби в Китай.
„Напът сме да постигнем целите си за годината като цяло“, каза Ципсе в сряда.
Продажбите на леки автомобили на BMW нараснаха с 3.6% през тримесечието, включително 5.8% в продажбите в Китай през септември, благодарение на наскоро стартирания модел X3. Това се случва на фона на спада на общите продажби на автомобили в Китай през последните 15 месеца, пише Reuters.
Базираната в Мюнхен компания заяви, че печалбата й преди лихви и данъци (EBIT) се е увеличила до 2.29 милиарда евро (2.54 милиарда долара), спрямо 1.72 милиарда евро през предходното тримесечие и над прогнозата за 2.16 милиарда евро в анкета на Refinitiv.
Автомобилният производител прогнозира търсенето на електрически превозни средства, включително хибриди, да се удвои до 2021 г., а продажбите на електрически автомобили да нарастват с 30% годишно между 2021 и 2025 година.