Български стартъп стъпва на полския пазар
Domestina предлага професионална помощ за дома

Българският стартъп за поръчка
на професионална помощ за дома Domestina стартира своето навлизане на полския
пазар, като първа стъпка от стратегията на компанията за развитие на бизнеса в
Централна и Източна Европа, съобщават от компанията. Управлението на бизнеса
във Варшава поема Анета Михалкович, която напуска интернет корпорацията Google,
за да развие потенциала на българската компания в своята родина.
Полският мениджър на Domestina Анета Михалкович работи за Google в продължение на 5 години. Отговаряла е за продажбите и обслужването на клиенти за пазарите на малки и средни предприятия в Италия и Испания. Преди това има сериозен опит в сферата на банките и застраховането и работи за компании като Citibank и Zurich Insurance.
От близо три месеца, компанията предлага тестово услугата на полския пазар. За да улесни адаптацията си на чуждестранния пазар, Domestina ще се фокусира върху набирането и развиването на квалифициран екип, както и върху иновативни онлайн решения за нуждите на различните клиенти. В момента в полския офис работят над 30 служители, като компанията планира техният брой да достигне до над 120 в края на 2016 г.
Навлизането на полския пазар се случи, след като в края на 2015 г. Domestina успя да привлече втори рунд инвестиции на стойност 300 хил. евро за експанзия на бизнеса извън България. Проектът за втората инвестиция отново е воден от фонда Launchub, който в началото на 2015 г. вложи 200 000 евро в развитието на стартъпа на българския пазар.
Част от финансирането ще бъде насочено и към развитието на бизнеса в България. До момента услугата е достъпна в София от самия й старт, а от септември миналата година уеб базираната платформа за професионални домакински услуги започна успешно да обслужва и клиенти в Пловдив.