BMW изпраща трудна 2020 г. в България

Продажбите на марката са намалели значително, а електрическото бъдеще изглежда далеч

BMW изпраща трудна 2020 г. в България
828 ~ 2 мин. четене

Коронакризата е голямото предизвикателство за всички сектори, очаквано тя нанесе сериозни щети и на автомобилния сектор. В България BMW отчита 25% по-малко продажби за 2020 г., което все пак е доста под спада на глобалния пазар, обясни управляващият директор на дружеството у нас Александър Миланов. По думите му в България дори и най-малките разклащания се отразяват на продажбите на нови автомобили.


Ако публикацията ви е била интересна и полезна, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg