Боян Томов: За 30 години „Икономика“ се утвърди като гласа на бизнеса
Той представи и третото издание на луксозната поредица "Успешните компании"

30 години списание „Икономика” е синоним на качество в журналистиката, работейки отговорно, обективно и професионално. Списанието се утвърди като гласът на бизнеса и вече е лидер не само сред печатните издания като най-дългогодишното месечно издание след промените у нас, но и сред онлайн медиите.
Сайтът Economic.bg е сред най-четените бизнес медии у нас, а пълното издание на списанието изцяло се публикува онлайн. Списанието излиза от 2018 г. и на два езика - английски и български”. Това каза Боян Томов, изпълнителен директор на „Медия Икономика България” – издател на списание „Икономика”, на церемонията, която отбеляза 30-годишния юбилей на изданието.
Церемонията събра над 250 гости от бизнеса, водещи мениджъри и предприемачи в страната.
"Икономика" не е само списание, а и форум, който генерира заедно с вас идеи за по-доброто развитие на страната. Нашите инициативи са широко разпознаваеми и утвърдени", каза още Томов.
Той припомни, че списанието организира конкурса "Мистър и Мисис Икономика" от 1990 г. и догодина той също ще отбележи своята 30-годишнина. През годините носители на статуетката "Рибарят и златната рибка" са били водещи икономисти, предприемачи и мениджъри, допринесли в голяма степен за успеха на българската икономика. От 2015 г. конкурсът се организира съвместно с най-голямата работодателска организация в страната - Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). Г-н Томов изрази благодарност от името на целия екип на изданието към Управителния съвет на КРИБ за съвместната работа в организацията на най-престижния бизнес конкурс у нас.
На церемонията "Следващите 30" списанието спази своята мисия да дава думата на бизнеса, като представи специален филм с посланията и визията на 10-има бизнес лидери за бъдещето и новите предизвикателства в дигиталната ера.
Боян Томов представи и третото издание на поредицата "Успешните компании", издавана от сп. "Икономика" на английски и български език. До момента над 250 компании представиха своите успешни бизнес практики и постижения в изданията. Луксозните книги обиколиха целия свят благодарение на съвместната работа с българските търговски представители в чужбина. "Сигурен съм, че и третото издание ще достигне до много чуждестранни партньори на българските фирми и ще донесе за тях ползотворни контакти", заяви г-н Томов.
Той благодари на гостите за това, че през годините подкрепят професионалната журналистика и високите стандарти, партнирайки със списание "Икономика", и пожела на мениджърите още по-добри постижения, които да вдъхновяват журналистите за още много успешни истории на българския бизнес.