Стрийминг брандът HBO остава в историята
Warner Bros пак преименува стрийминг услугата, която ще включва повече риалити предаванията на Discovery
Warner Bros Discovery Inc пуска нова стрийминг услуга с името Max, наследник на настоящата HBO Max, съчетаваща съдържанието на настоящата платформа с риалити предаванията на Discovery. Компанията преименува за втори път в рамките на две години своята стрийминг услугата си, като сега изцяло премахва HBO от бранда.
Услугата Max ще дебютира в САЩ на 23 май, а по-късно тази година – и в Латинска Америка. Избрани страни в Европа и Азия ще имат достъп до нея следващата година.
Услугата ще се стреми да разшири обхвата си отвъд почитателите на HBO съдържанието чрез включване на различни тарифи и детски програми.
Компанията ще обогати и съдържанието на библиотеката, като подготвя и нова серия, базирана на книгите за Хари Потър, както и друга предистория на популярната фентъзи поредица „Игра на тронове“.
Warner Bros, Walt Disney Co и други медийни компании се стремят да намерят точния баланс между разходите за нови програми за привличане и задържане на абонати и реализирането на печалба.
Акциите на Warner Bros Discovery затвориха с почти 6% надолу, част от по-широкия спад на стрийминг акциите след критични забележки от известния инвеститор Уорън Бъфет.
Това всъщност не е много добър бизнес“, каза Бъфет по телевизия CNBC. Въпреки че хората, работещи в сферата на развлеченията, „правят много пари, акционерите наистина не са се справили толкова добре с времето“.
Бъфет е инвеститор в Paramount Global, който спадна с 3% в сряда. Disney падна с 2.5%, а Netflix – с 2%.
Новата услуга Max ще послужи като тест за амбицията на изпълнителния директор Дейвид Заслав да създаде една от водещите в света услуги за стрийминг чрез събиране на колекция от различни активи, от готварското шоу Barefoot Contessa до Batman.
В САЩ цените за Max ще варират от 9.99 долара на месец за поддържаната от реклами версия до 19.99 долара на месец за Max Ultimate за нивото без реклами с четири едновременни потока. Ще бъде запазена и опцията за едно устройство без реклами, като тя ще бъде на цена от 15.99 долара на месец.
Подобно на други медийни компании, Warner Bros Discovery все още не е реализирала печалба от своите услуги за стрийминг HBO Max и Discovery+, въпреки че компанията е намалила загубите от тях.
Той си е поставил цел от 130 милиона абонати до 2025 г., доста под 231 милиона абонати на Netflix.