Burberry представи новото си лого
Това е първата му промяна от 20 години насам

~ 1 мин.
Burberry показа новото си лого и монограм като част от основно ребрандиране на марката под ръководството на Рикардо Тиши.
Италианският дизайнер напусна поста си в "Жианши" през февруари 2017 г., за да поеме длъжността главен творчески директор на Burberry през март след оттеглянето на Кристофър Бейли миналата година.
Италианският дизайнер напусна поста си в "Жианши" през февруари 2017 г., за да поеме длъжността главен творчески директор на Burberry през март след оттеглянето на Кристофър Бейли миналата година.
Съдейки по новото лого и монограма, и двете по дизайн на култовия графичен дизайнер и художествен ръководител Питър Савил, Burberry под ръководството на Тиши ще ободри модната марка, която от години е подчинена на традициите.
Новият монограм е от стилизираните букви Т и В, отдавайки почит на основателя на марката Томас Бърбъри и съчетава очарователен оранжев оттенък с бяло и класическото бежово на Burberry.
Модната марка сменя логото си за първи път от 20 години насам.