Burberry представи новото си лого

Това е първата му промяна от 20 години насам

Burberry представи новото си лого
Burberry показа новото си лого и монограм като част от основно ребрандиране на марката под ръководството на Рикардо Тиши.

Италианският дизайнер напусна поста си в "Жианши" през февруари 2017 г., за да поеме длъжността главен творчески директор на Burberry през март след оттеглянето на Кристофър Бейли миналата година.

Съдейки по новото лого и монограма, и двете по дизайн на култовия графичен дизайнер и художествен ръководител Питър Савил, Burberry под ръководството на Тиши ще ободри модната марка, която от години е подчинена на традициите.

Новият монограм е от стилизираните букви Т и В, отдавайки почит на основателя на марката Томас Бърбъри и съчетава очарователен оранжев оттенък с бяло и класическото бежово на Burberry.

Модната марка сменя логото си за първи път от 20 години насам.
Коментари: 0