Dunkin' Donuts маха от името си думата „Donuts“
Компанията иска да се позиционира като верига за напитки, не само за понички
Просто я наричайте Dunkin'! От януари Dunkin' Donuts маха думата "Donuts" от името си, както и от реклами, опаковки и табели в новите и ремонтирани обекти от веригата, както и от профилите си в социалните мрежи.
Промяната е част от усилията на компанията да се брандира като верига за напитки с фокус върху кафе, чай, бързо обслужване и храна за вкъщи, включително - но не само - понички.
Dunkin' казва, че напитките, особено кафетата, съставляват 60% от продажбите на компанията в САЩ.
"Нашата ребрандиране е едно от многото неща, които правим като част от нашия проект за растеж, за да модернизираме преживяването за нашите клиенти", каза изпълнителният директор на Dunkin' Brands Дейвид Хофман в изявление, цитирано от Си Ен Ен.
Компанията обяви намерението за промяна на името си още миналата година. И дори реши да тества концепцията в един от обектите си в САЩ - в Пасадена, Калифорния.
След това бе открит още един магазин - в Масачузетс, който също носи само името Dunkin'.
Компанията обяви също плановете си за разширяване, като планира да отвори 1000 нови обекта в САЩ до края на 2020 г.