Фалиралата верига Forever 21 затваря 200 магазина
Веригата планира да излезе от повечето международни пазари, включително Канада, Европа и Азия

© ECONOMIC.BG / Wikipedia
~ 2 мин.
Като част от преструктурирането си след подаване на заявление за банкрут миналия месец, Forever 21 ще затвори 200 магазина, но това ще позволи на веригата за облекла да излезе от процедурата по фалит.
Обременена от скъпи наеми на магазини, нерентабилни пазари и засилващото се онлайн пазаруване, империята за дрехи за тийнейджъри се превърна в поредната жертва в сектора на търговията на дребно, където мнозина играчи са изправени пред затваряне на магазини и фалити, коментира CNN.
Сега способността на компанията да се изправи на крака и да продължи дейността си зависи до голяма степен от милостта на нейните наемодатели и доставчици.
Възможността да развалят договори за наем и да затварят нерентабилни магазини е основно предимство, което процесът на фалит в САЩ предлага на търговците на дребно.
Forever 21 ползва под наем почти всички свои магазини на дребно - веригата има 549 магазина в САЩ и 251 в други страни, с обща площ 12,2 милиона кв. фута. Годишно наемите й струват 450 милиона долара.
През първата половина на 2019 г. са били затворени повече магазини на дребно, отколкото през цялата 2018 г., според Coresight Research, което прави Forever 21 част от индустриалната тенденция, с която се сблъскват много търговци на дребно.
Обременена от скъпи наеми на магазини, нерентабилни пазари и засилващото се онлайн пазаруване, империята за дрехи за тийнейджъри се превърна в поредната жертва в сектора на търговията на дребно, където мнозина играчи са изправени пред затваряне на магазини и фалити, коментира CNN.
Сега способността на компанията да се изправи на крака и да продължи дейността си зависи до голяма степен от милостта на нейните наемодатели и доставчици.
Възможността да развалят договори за наем и да затварят нерентабилни магазини е основно предимство, което процесът на фалит в САЩ предлага на търговците на дребно.
Forever 21 ползва под наем почти всички свои магазини на дребно - веригата има 549 магазина в САЩ и 251 в други страни, с обща площ 12,2 милиона кв. фута. Годишно наемите й струват 450 милиона долара.
През първата половина на 2019 г. са били затворени повече магазини на дребно, отколкото през цялата 2018 г., според Coresight Research, което прави Forever 21 част от индустриалната тенденция, с която се сблъскват много търговци на дребно.
Много магазини на Forever 21 са в молове, а спадът на посещенията в молове доведе до намаляване на продажбите чрез традиционно преобладаващия канал за търговия на дребно на компанията.
Въпреки усилията на компанията да адаптира стратегията си към онлайн продажбите, Forever 21 остава обременен с прекомерно пространство договори за наем, сключени преди десетилетие или повече на нерентабилни пазари.
Веригата планира да излезе от повечето международни пазари, включително Канада, Европа и Азия, и да излезе от фалита като по-малка компания, фокусирана върху по-малка база от магазини в САЩ, Мексико и Латинска Америка.