Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране

© ECONOMIC.BG / Fibank
Fibank предоставя възможност на своите клиенти да подписват дистанционно документи бързо и лесно, без да е необходимо посещение в офис на банката. Независимо от начина на кандидатстване за потребителски кредит – на място, през корпоративния сайт или електронното банкиране „Моята Fibank“, при одобрение клиентите могат да подпишат документите през „Моята Fibank“ или Мобилното приложение.
Удобно разположени в дома или офиса си, те ще могат спокойно да се запознаят с изпратените им документи и да ги подпишат с един бутон. Нужна е активна регистрация в „Моята Fibank“ и средство за подпис: хардуерен или софтуерен Token. Дистанционното подписване може да се използва от всеки компютър с интернет.
За клиентите, които нямат регистрация за активно банкиране в „Моята Fibank“ и Token, Fibank е осигурила възможност за подписване и чрез Квалифициран електронен подпис (КЕП) посредством Мобилното приложение на „Евротръст Технолъджис“ АД.
Дистанционното подписване е напълно безплатно за всички клиенти на банката. Този процес спестява време и усилия и помага за устойчивото екологично развитие. При желание, клиентите могат да получат и своето хартиено копие на документите в офис на Fibank.
Текстът е част от книгата "Успешните компании 3.0".