H&M открива още 380 магазина тази година
Компанията е направила инвестиции за над 500 млн. паунда в онлайн бизнеса си
~ 2 мин.
H&M планира да открие 380 търговски обекта в различни страни тази година, включително в Украйна, Кувейт и Ливан. Това съобщиха от компанията, която обяви днес финансовите си резултати за третото тримесечие, предава Би Би Си.
Акциите на шведския моден гигант - втората по големина верига за облекла в света - се повишиха рязко, след като компанията отчете силен ръст на продажбите.
Продажбите на трето тримесечие в H&M, чиито марки включват Cos и Monki, са се увеличили с 9%, което е допринесло с 32% скок в онлайн продажбите.
Акциите на компанията се повишиха с 9%, въпреки че печалбата пада с 19% до 3,1 млрд. крони ($350 млн., 267 млн. паунда).
Спадът на печалбата се дължи на проблеми, произтичащи от нови логистични системи в САЩ, Франция, Италия и Белгия.
H&M, в която работят 171 000 души по целия свят и има 4700 магазина, притежава и марките Arket и младежкия бранд Weekend and & Other Stories.
Акциите на шведския моден гигант - втората по големина верига за облекла в света - се повишиха рязко, след като компанията отчете силен ръст на продажбите.
Продажбите на трето тримесечие в H&M, чиито марки включват Cos и Monki, са се увеличили с 9%, което е допринесло с 32% скок в онлайн продажбите.
Акциите на компанията се повишиха с 9%, въпреки че печалбата пада с 19% до 3,1 млрд. крони ($350 млн., 267 млн. паунда).
Спадът на печалбата се дължи на проблеми, произтичащи от нови логистични системи в САЩ, Франция, Италия и Белгия.
H&M, в която работят 171 000 души по целия свят и има 4700 магазина, притежава и марките Arket и младежкия бранд Weekend and & Other Stories.
Компанията е представена в 69 страни, а САЩ, Германия и Великобритания са първите три пазари по брой магазини.
Спадът в печалбите през третото тримесечие е причинен от "проблеми, възникнали по време на въвеждането на нови логистични системи в САЩ, Франция, Италия и Белгия през пролетта, довели до извънредни разходи". Компанията каза, че те вече са "до голяма степен" решени.
Спадът в печалбите през третото тримесечие е причинен от "проблеми, възникнали по време на въвеждането на нови логистични системи в САЩ, Франция, Италия и Белгия през пролетта, довели до извънредни разходи". Компанията каза, че те вече са "до голяма степен" решени.
Главният изпълнителен директор Карл-Йохан Першон обяви, че бързите промени в модната индустрия продължават и групата на H&M е във вълнуващ преходен период.
"Трансформиращата се среда допринесе за постепенното подобряване на продажбите с увеличен пазарен дял на повечето пазари през третото тримесечие, особено в Германия, Швеция, Източна Европа, Русия и Китай", коментира той.
Основният канал за растеж на продажбите на дрехи е онлайн търговията.
За да е в крак с тенденцията, през 2017 г. H&M инвестира 530 млн. паунда в онлайнбизнеса - 45% от общите си инвестиции.