IKEA отваря магазина си от ново поколение в София

Вторият търговски обект на компанията в столицата ще бъде оборудван и с каса на самообслужване

IKEA отваря магазина си от ново поколение в София

Снимка: Twenty20

75550 ~ 2 мин. четене
Антония Симова Автор: Антония Симова

Шведският мебелен гигант IKEA отваря своя трети магазин на територията на България в сряда, 8 септември, разкри гръцкият франчайзър FOURLIS Group, който държи правата на IKEA за България, Гърция и Кипър. Новият обект ще се намира в столичния Mall of Sofia и ще бъде различен от вече съществуващия в столицата.

Магазинът ще е разположен върху 1200 кв. м площ. Той ще предложи цялата гама от над 8000 продукта, достъпни и при онлайн пазаруване. Клиентите ще могат да закупят на място около 1000 артикула, включително и шведски храни. Останалите продукти от асортимента ще могат да се поръчват и получават в магазин IKEA София, от офис на партньор или чрез доставка до дома. Вторият търговски обект на IKEA в София ще бъде оборудван както с каса на самообслужване, така и с традиционното касово обслужване.

Новият магазин ще бъде подобен на този във Варна, открит през есента на 2020 г., който замени центъра за поръчки на веригата в морския град. С развиването на новата концепция компанията се стреми да е по-близо до хората, отваряйки част от обектите си в сърцата на градовете. Подобен магазин бе открит тази година и в гръцкия град Пирея.

В България освен магазините в столицата и във Варна компанията притежава и два центъра за поръчки – в Бургас и в Пловдив, последният от които бе разширен в началото на лятото.

FOURLIS Group отчита с 5.1% по-високи продажби от IKEA за първите шест месеца на тази година спрямо същия период на миналата, като приходите за шестте месеца в региона възлизат на 111.4 млн. евро. В Гърция обаче са се свили с 6.5%, докато в България и Кипър са се увеличили с над 20% на годишна база.

Подкрепи Economic.bg